top of page

עיסוי רפואי עבור נכי משרד הבטחון

עודכן: 2 בספט׳

עיסוי רפואי עבור נכי משרד הבטחון

אני עופר נגב, בעל קליניקה לטיפול בכאבים בפתח תקווה, מטפל ותיק ומנוסה ברפואה המשלימה ומומחה בעיסוי רפואי. מזה כ-7 שנים אני מטפל בנכי צה"ל כספק מורשה של משרד הבטחון.


נכי משרד הבטחון בהם אנו מטפלים בקליניקה נחלקים לשני סוגים:

1. נכים בעלי 100% נכות ומעלה, המקבלים ברובם טיפולים בביתם ואפשר גם בקליניקה.

2. נכים עד 100% נכות שמקבלים טיפולים אצלנו בקליניקה.


3. מטופלים פוסט-טראומטיים, זכאי רפורמת "נפש אחת" שנכנסה לתוקף ב-1.8.2021, המקבלים אצלנו בקליניקה טיפולי עיסוי רפואי במסגרת זכאותם.


אנחנו מטפלים במגוון רחב של פגיעות האופייניות לנכי משרד הבטחון, החל מפציעות בגפיים התחתונות, פגיעות ראש, גב, פגיעות רב-מערכתיות ועוד. הטיפולים מתקיימים, כאמור, בקליניקה שלנו או בבית המטופל. הטיפולים שלנו חיוניים במיוחד עבור נכים בכיסאות גלגלים אשר תנועתם מוגבלת, מה שמשליך על כל הגוף, כאשר העדר או מיעוט תנועה משפיעים גם על בריאות הנפש. גם נכים שנמצאים במתח נפשי עקב פוסט-טראומה נתרמים מאוד מטיפולי העיסוי הרפואי שלנו, הכוללים מגע עמוק, הנעת איברים ושיפור טווחי תנועה, המרגיעים אותם.


אנחנו רואים בטיפולים שלנו שליחות שייעודה להקל על הכאבים שאתם סוחבים על גופכם ובנפשכם כל שעה וכל דקה. לנו יש את הידע, את יכולת המקצועית, והסבלנות לגרום להקלה בכאבים, לטווח המיידי ולטווח הארוך. יתרונות העיסוי הרפואי ידועים ומוכרים גם ברפואה הקונבנציונלית, ורופאים רבים ממליצים לנכים לשלב טיפולי רפואה משלימה כחלק מחבילת הריפוי והשיקום שלהם, עם דגש על הקלת הכאבים ושיפור מצב הרוח.


טיפולי העיסוי הרפואי מבוצעים בטכניקה ייחודית שפותחה על ידי עופר נגב,


הטיפול מותאם-אישית, מגע עמוק, הנעת מפרקים, מתיחות ושחרור השרירים, והזרמת דם לרקמות. הטיפול מורכב משני חלקים: בשלב הראשון מתבצע אבחון, המאפשר התייחסות ממוקדת לאופי הפציעה ולמגבלות התנועה אצל המטופל, ואחריו מתבצע עיסוי רפואי איכותי ועמוק על בסיס האבחון, אשר יתרום להקלה ממשית ומהירה בכאבים, שיפור הגמישות והרחבת טווחי תנועה.


1. לנכים בעלי 100% נכות ומעלה, משך תקופת הטיפול ומספר הפעמים שיינתנו בשבוע נקבעים על-ידי משרד הביטחון, בהתאם לתנאי זכאות המטופל. לצורך קבלת הטיפול, נדרש להמציא טופס הפניה לעופר נגב עיסוי רפואי, שלאחר מכן כל שנותר הוא לתאם את הטיפולים ולצאת לדרך.


2. לזכאי רפורמת נפש אחת, נקבעה זכאות לסל טיפולים אלטרנטיביים בגובה 5,000 ₪ לשנה לנכים במעמד 06 המוכרים על פוסט טראומה. תהליך מימוש ההטבה פשוט וקל: אתם קובעים אצלנו את הטיפולים, ומקבלים החזר על התשלום כנגד קבלות אותן אתם שולחים למשרד הבטחון.



אז למה לסבול סתם? נצלו את הזכות שלכם לקבל מאיתנו טיפולי עיסוי רפואי מותאמים אישית במיוחד עבורכם.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה וללוות אתכם בתהליך האישורים מול משרד הבטחון לצורך מימוש זכאותכם, ויותר מהכל נשמח להקל עליכם את הכאבים.







Comments


bottom of page